01 July, 2008

Si Ciki - Muhammed Amran

Hi, kali ini ada teman baru yang sudi untuk dikenali. Masih ingat dengannya? Tentu saja bukan. Pernah singgah di ITNM untuk beberapa bulan cukup meninggalkan kenangan indah buatnya. Berkenalanlah dengan Si Ciki ini.





Nama: Muhammed Amran Azizan
Tarikh lahir: 13 Mac 1990
Kuala Lumpur

Pendidikan:
Sekolah Menengah Darul Ehsan dan Sekolah Menengah Teknik Sultan Abdul Halim (Kedah) dan sekarang sedang menuntut di PNC International College of Nursing and Health Sciences.

Warna kegemaran?
Merah, Biru dan Hitam
Merah lambang berani, biru-ketenangan dan hitam-elegant

Makanan kegemaran?
Chinese Food (hampir semua) terutama Shark’s fin Soup, Sizzling Yee Mee dan Char kuey Teow. Pernah rasa Chinese Food yang paling best kat Palace of Golden Horses di Mines City, Kuala Lumpur dan juga di Restoran Bunga Raya (Breakfield). Mee Hoon Hailam dan Nasi Goreng Hailam yang best di Coliseum Mee Hoon Hailam (sebelah pawagam Coliseum).

Tinggal di Kuala Lumpur tapi belajar kat Kedah kenapa?
Sebab masa tu nak tengok-tengok nenek. Tapi sekarang nenek dah takde (meninggal).

Subjek yang paling suka dan tak suka waktu di sekolah?
Dulu paling tak suka subjek matematik sebab banyak nombor-nombor..hahaha sekarang pun masih tak suka dan subjek yang saya suka ialah sejarah. Dapat tahu sejarah dahulu kala!

Hobi?
Bola sepak, kumpul duit lama, window shopping dan sukan berbasikal-pernah menyertai Putrajaya Bicycle Fest 2004 dan 2005, selain tu suka tenis dan ragbi

Jika ada yang nak kenal dan bertukar-tukar pendapat?
Emel pada email address saya

ane_b3ckam@yahoo.com

No comments: