05 October, 2012

Indahnya Pantun - Apa khabar semua?

Tampan berseri si teruna pria,
Tingkat berhemat sempurnanya sopan:
Salam diberi di pagi yang mulia,
Agar sihat anda sekalian,

Salam, hello, hai semua kepada penggemar pantun. Saya termenung setiap kali membuka blog ini dan ingin mengetahui apakah bahan yang menyebabkan kunjungan ke blog enchelah ini tidak pernah putus sejak 4 tahun ia dilahirkan. Rupa-rupanya kerana adanya penggemar pantun di seluruh dunia. Saya sangat seronok dan berterima kasih kepada anda kerana mengunjungi blog ini. Kita serupa cintakan keindahan.

Teruskan menggali minat mencari rangkap-rangkap pantun yang indah di mana sahaja ia dilayarkan di maya ini. Saya juga akan terus mengerah keringat untuk berpantun di sini sekerap mungkin. Salam dari saya yuhuuu.

Atas pohon ada duri,
Tepi batu ada kelapa:
Saya mohon mengundur diri,
Di lain waktu kita berjumpa.

Terima kasih pengunjung-pengunjung dari Contagem, Minas Gerais, Contagem, Surabaya, Jawa Timur, Bandung, Jawa Barat, Surabaya, Jawa Timur, Jakarta, Jakarta Raya, Mountain View, California, London,  Medan, Sumatera Utara. Salam perkenalan! (Sekadar penyebut beberapa negara sahaja.)