18 March, 2010

BUKU: Lakaran Masa Depan PBAKL 2010

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur (PBAKL) 2010 Ke-29 akan bermula esok 19 Mac hingga 28 Mac. ITNM sebagaimana lazimnya akan menyertainya dan kali ini bagi peminat-peminat buku yang ingin meneroka minda penulis pelbagai negara yang diterjemah dalam bahasa ibunda atau minda penulis tempatan yang diterjemah dalam bahasa asing silalah ke gerai ITNM.

Jangan terperanjat kerana kali ini ITNM telah menempah bilangan gerai yang lebih banyak daripada biasa. di Lot C01-C03, C25-C30, C49-C51, Aras 3 Dewan Tun Razak 3, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC), Kuala Lumpur.

Pelbagai acara menarik tersedia di gerai ITNM sepanjang PBAKL ini berlangsung. Umpamanya Wawancara Sofa Putih ITNM iaitu sesi bual bicara bersama tokoh terkemauka berkenaan dunia penerbitan, isu perbukuan dan budaya keilmuan yang dikendalikan oleh Sayed Munawar Sayed Mustar. Di antara tokoh yang menanti anda ialah A. Samad Said, Kartunis LAT, Datin Fatini Yaacob, Dato' Saifuddin Abdullah, Faisal Tehrani, Malim Ghozali PK dan Anwar Ridhwan Sasterwan Negara ke-10.

Juga sesi autograf dengan penulis-penulis seperti Faisal Tehrani, Lim Swee Tin, Azizi Haji Abdullah, Bahazain dan AGI di samping pelbagai hadiah menarik menanti anda jika anda membeli buku-buku ITNM. Jadi apa lagi jom ke gerai ITNM.

No comments: