21 December, 2010

Majlis Penyampaian Hadiah Peraduan Mengarang Novel Remaja MBBY-Pelangi



Setahun penantian yang berakhir dengan kepuasan dan dapat menarik nafas lega buatku apabila inilah novel pertama dapat diterbitkan setelah memenangi hadiah penghargaan dalam Peraduan Mengarang Novel Remaja MBBY-Pelangi. Hadiah akan disampaikan sempena Pesta Buku Kanak-kanak Kuala Lumpur KLCBF 2010. Jangan lupa dapatkan novel ini di Gerai Pelangibooks ya teman-temanku dan peminat novel.

Lembayung Cinta mengisahkan tentang hidup sebuah keluarga Mariam yang terpaksa berhadapan dengan kematian suaminya Rosli. Mereka mempunyai dua orang anak yang sedang membesar bersamanya iaitu Adam dan Marsya. Berbagai masalah yang dihadapi oleh Mariam setelah suaminya meninggal. Namun Mariam tetap sabar dan tabah mengharungi dugaan. Mariam juga bernasib baik ketika behadapan dengan semua masalahnya itu Lembayung Cinta peninggalan suaminya membantu menyelesaikan misteri yang ada.

Apakah Lembayung Cinta itu dan apakah masalah-masalah yang dihadapinya sehingga Mariam dapat membantu kes jenayah yang dihadapi oleh pihak Polis? Dapatkan jawapannya di dalam Lembayung Cinta! Lembayung Cinta setebal 280 halaman, terbitan Pelangibooks.