09 March, 2009

Sambutan Maulidur Rasul di MIECC- Mines Resort




Gambar atas Papa Rock Ramli Sarip. Gambar Bawah: RahmatMega dan Kumpulan Rabbani. Rahmat muncul kembali dengan lagu-lagu ketuhanan.

Kali ini masuklah kali ke-4 aku merayakan Majlis Sambutan Maulidur Rasul yang dianjurkan oleh Lembaga Pengarah dan Kumpulan Pengurusan 3A International Group Limited. Tahun ini ia diadakan di Malaysia International Exhibition & Convention Centre (MIECC), Mines Resort City Seri Kembangan, Selangor, setelah kali pertama di Dewan Felda, kedua di PICC Putrajaya dan ke-3 di Dewan Felda semula.

Sebagaimana biasa acara sambutan dipenuhi dengan bacaan ayat-ayat Al Quran, Ceramah, Selawat, Ucapan dari Pengerusi 3A International Group Limited (Y. Bhg. Tuan haji Anuar Abdul Aziz), Persembahan Nasyid dan lagu-lagu kemanusiaan dan ketuhanan dari kumpulan nasyid seperti Now Sweetheart, NICE, Ramli Sarip, Rabbani, Brother dan Rahmat MEGA serta Pantomen mengenai Alam oleh kumpulan Mawardah Putra.

Paling menghiburkan ialah jamuan makan tengah hari dengan menu Nasi Minyak telah dikerjakan oleh lebih dari 1500 jemputan.

Em Yummy...kolestral dan gula..ah lupakan sementara.

No comments: