01 January, 2009

Blog Enche's Nyaris terkubur gara-gara ingin berubah wajah!

Kerana angan-angan untuk berwajah baru blog ini nyaris terkubur hari ini. Memang dah lama aku berhasrat menukar wajah blog ini kerana dah lama sangat. Beberapa kali mencuba wajah baru akhirnya aku dapati setengah-setengah data hilang. Sebelum itu aku ada membuat back up HTMLnya. Menyedari kehilangan itu aku balik semula ke wajah lama. Namun ada sebahagian data telah hilang. Nasi sudah menjadi bubur, kalau ada telur masin sedap juga makan bubur itu. Tetapi telurpun tak ada waktu itu.

Jika anda perhatikan ada data yang telah hilang. Tetapi sebahagian besar yang penting dapat di selamatkan. Link ada sebahagiannya belum berfungsi dan diharapkan masalah teknikal ini dapat diselesaikan dalam waktu yang terdekat.

Kawan-kawan hati-hati jika ingin bertukar wajah pada blog anda. Buatkan back up dahulu. Jadikan pengalaman ngeriku sebagai teladan dan sempadan. Selamat Berblog dan jangan serik!

1 comment:

sinaganaga said...

muerekekekkeee... lepas tu telefon aku - mcm le aku pandai sgt.