09 July, 2008

MESKA Mara ke Quarter Final Jumaat ini

Tahniah kepada kumpulan bola sepak MESCA kerana menang dalam pertandingan Bola Sepak MAKWSIP 2008 (11 sebelah) untuk ke peringkat Quarter Final semalam. MESCA menang dengan keputusan 4-0 semalam menewaskan CIDB (Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia). Dengan kemenangan tersebut telah melayakkan MESCA ke Peringkat Quarter Final akan berlangsung bermula jumaat ini di FRIM Kepong. Satu peringkat yang lebih mencabar lagi. Dijangkakan pasukan MESCA akan bertemu dengan pasukan JPA (Suruhanjaya Perkhidmatan Awam).

Yang kita dok sibuk-sibuk ucap tahniah ni sebab pemain-pemain terbaik yang dok ada kat dalam MESCA tu ialah staf kita! Sapa lagi kalau bukan Sdr. Ahmad Shuami Yunos dan hero remaja Mohd Nasharudin Selamat! (Tepuk tangan sikit. Muah muah muah. Thank You, thank you.)

Tahniah dan syabas sekali lagi dari ku dan rakan-rakanmu.

1 comment:

ASY said...

terima kasih le che lah. tapi kitorang tgh sedih gilerrr coz kalah q-final 4-3 (penalti). org kata team SPA tu terror tp bila main ngan kitorang, 70 minit dok blakang bola..."luck" je xde utk MESCA...anyway, kitorang akan buat "comeback" nanti...kekalahan tu jadi inspirasi utk terus maju...