01 July, 2008

Misteri 3 Misteri

Alhamdulillah sampai juga aku di Kuala Lumpur setelah 3 hari berada di Kampungku.

Aku betul betul mati akal kerana tiada dapat berbicara di dalam blog ini 3 hari yang berlalu. Biarpun aku tahu waktu ini terlalu lewat untuk menyatakan semuanya cukup lah di sini kalau aku nyatakan perjalananku melewati 3 misteri yang tidak terungkai.

Dan saat ini juga aku merasakan keberuntungan dikelilingi oleh sahabat-sahabat yang sanggup berkorban ketika aku memerlukan mereka. Perjalanan pulang aku dihantar oleh seorang sahabat yang menawar bantuan dengan rela hati begitu juga pulangku saat tadi. Alhamdulillah semoga Allah s.w.t. sahaja yang membalas jasa anda semua.

Biar ku ceritakan sahaja lanjutan ini dalam post yang akan datang kerana waktu tidak mengizinkan.
Selamat Malam.

No comments: