13 June, 2008

Jejak (Untuk mereka yang pernah ada di ITNM)

Salam.

Apa khabar semua temanku yang pernah hadir di ITNM? Lama sungguh tidak berjumpa kembali? Sihat? Aku dan sekalian di sini sihat dan masih merindui kamu yang pernah hadir di sini.Walaupun sekejap tetapi kamu terus subur dalam ingatan.

Sudah lama idea untuk bertemu dan meneruskan kembali silaturahim yang terputus tetapi tidak tahu bagaimana. Dengan wujudnya blog ini dapatlah kita menyelam sambil minum air. Tapi jangan minum banyak-banyak nanti perut kembung.

Orang tua-tua bilang kalau minum banyak nanti asyik berulang ke tandas pulak. Habis pulak air kat tandas tu. Dalam keadaan serba naik ni kita kena berjimat cermat. Jadi minum lah air sedikit-sedikit. Jadi kurang sedikit ke tandas.

Saya harap mereka yang pernah bekhidmat atau pernah menjalani latihan praktikal di sini sudi kiranya apabila membaca post ini meninggalkan maklum balas (email address, no telefon) agar dapat saya masukkan nama anda dalam list yang akan kekal dalam blog ini dan dapat digunakan oleh teman-teman lain untuk menghubungi anda.


Sekian. Terima Kasih.
Enche's

No comments: