05 October, 2008

Apa Kata Dia- Abd Khalil Zalmi Kamarazaman

Telah lama saya menyimpan hasrat untuk menemubual Sdr. Khalil kerana persamaan wajahnya dengan Pengarah Urusan yang kelima En Shaharuddin Ali. Tapi kerana kesibukan waktu rancangan itu selalu tertunda. Kini tibalah masanya untuk kita mengikuti temu bual itu Rupanya Sdr. Khalil ni kuat loyar buruk, orang tanya sepatah dia jawab pun sepatah. (Petunjuk gambar Sdr. Khalil sebelah kiri)

Salam, Nak tanya sikit. Perasaan anda bila orang cakap rupa sama dengan MD yang lepas?
Perasaan macam jadi perasan lak.

Lepas tgk gambar MD adakah awak rasa persamaan itu?
Ade le sikittt

Adakah awak sengaja botoxkan rupa awak supaya sama dengan MD?
Tulen bangggg…… sumpah…..

Kelebihan persamaan itu adakah membantu anda bekerja di sini?
Agaknyee lee. Tu yg En Razin ambil kot. (perasan le tu)

Awak rasa sapa lagi hensem..hehe?
Tentu le saya. Tak caya, Tanya org umah saya dan sedare-sedara saya

Siapa org pertama yang mengata awak sama dengan En.Shali(Shaharuddin Ali)?
Kak Ati MD. Dia rindu kat mantan MD dulu kot.

Ada apa pertalian darah ke dengan MD lepas?
Sama-sama ada darah. Tp darah kami takde tali.

Terima kasih kerana sudi bekerjasama.
Kalau ada ape-ape soalan lagi, boleh tanya kat loyar saya.
No camera please.. no camera.. and no komen

No comments: