06 October, 2008

Petua- Segarkan Wajah Anda

Masalah emosi dan persekitaran yang tidak sihat menjadikan suhu badan anda turun naik, kadang-kadang anda mungkin kelihatan letih lesu, masalah ini boleh anda atasi dengan mengamalkan minum air kepala muda setengah gelas kacau dengan sebiji telur ayam kampung, minumlah pada tengahari. Insya Allah badan akan segar semula.

Petua ini di petik dari buku Petua segala Petua terbitan Darul Nu'man.

5 comments:

Anonymous said...

Pasti empunya blog amalkan petua ni... Buktinya, bagi kita yang memang dah lebih 10 tahun tidak bertemu, beliau masih "cunn" seperti dolu-dolu...

Enche's said...

Ahaks..taklah saya minum kelapa bila ke warung yang jual goreng pisang saja. Lagipun bukan seme tempat yang jual air kelapa di KL ni...apa yang saya pernah buat ialah..ketika kanak2 saya pernah dengar, doa kanak2 mudah di makbulkan Allah jadi ketika itu(ketika kanak2lah) sayapun berdoa supaya rupa saya kekal seperti ketika itu sampai selamanya...Korang dah terlewat..

Anonymous said...

macam kenal je gerai jual kelapa dan pisang goreng tu!!!

kekal wajah zaman kanak2 katanye!!!

Enche's said...

Ye lah kan sama-sama. Jom tapi puasa lagi ni..

Anonymous said...

air kepala?