24 September, 2008

Lagi Ucapan Raya



Dari Tiga Serangkai
Selamat Hari Raya kepada semua staf ITNM kepada kawan-kawan yang pernah berkhidmat dengan ITNM sebelum ini. Berhati-hatilah pulang berhari raya. Ina doakan semoga kita semua selamat sampai ke destinasi masing-masing. InsyaAllah.
Azlina ITNM.

Selamat Hari Raya kepada semua staf ITNM. Mohon Maaf Zahir dan Batin.
Rohaizah ITNM.

Selamat Hari Raya kepada keluarga saya suami, anak-anak, kawan-kawan dan seluruh warga ITNM
Hasnafidah ITNM




Ucapan Selamat Hari Raya ini kepada semua setelah berpuasa selama sebulan, semoga enjoy beraya seminggu. Maaf Zahir batin.
Farhana ITNM




Selamat hari raya aidil fitri kepada semua warga ITNM. Selayaknya bagi para mu’min yang berjaya dalam ramadannya untuk meraikan ia pada 1 syawal sebagai tanda kemenangan.
Syed ITNM




Kepada Semua Warga ITNM saya mengucapkan Selamat hari Raya Aidil Fitri dan tidak dilupakan juga rakan di luar sana yang mengenali saya. Maaf Zahir Batin.
Norlida





Salam,

Ucapan selamat hari raya diblog enchelah:

“Saya , Saiful Azman Hj Bidin dan keluarga ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan ucapan Selamat Hari Raya Aidil Fitri, mohon maaf jika ada tersalah bahasa kepada En Mohd Khair dan semua Staf Insittut Terjemahan Negara Malaysia terutamanya unit lama saya, Unit Teknologi Maklumat. Saya ingin mengucapkan penghargaan kepada semua staf yang telah memberikan kerjasama dan ukhwah yang begitu indah sejak saya mula bertugas di sini. Saya mengharapkan agar ukhwah kita semua terus terjalin kukuh dan syarikat ini terus cemerlang.

Kepada Geng Unit Penerbitan, ( En Megat , En. Enchelah, En Shuaimi ( Barrack Obama), En Zaharul (Zorro), En Zaidan ( Abg Jet li dan) dan Maria,….semoga unit kita menjadi yang terbaik dari pada unit lain dan terima kasih di atas segala tunjuk ajar kalian. Saya juga mengharapkan agar saya dapat diserapkan sebagai staf tetap setelah sekian lama memegang status kontrak dan juga mengharapkan agar unit penerbitan terus berada di tingkat 3 kerana ruang di tingkat 3 lebih sesuai untuk unit bersifat “production” atau “Front line” seperti kami berbanding ruang di tingkat 2 yang kecil dan tidak sesuai. Dah tak larat dah nak pindah dah En Khair…

Akhirnya terima kasih kepada Enchelah kerna sudi memberikan peluang bagi saya menyampaikan ucapan ini.

Selamat Hari Raya Aidil Fitri, Maaf Segalanya ! ”

Azman ITNM

No comments: