23 September, 2008

Ucapan Raya



Assalamualaikum

Kepada semua pembaca setia blog ini . Tidak mungkin saya menamakan dengan terperinci mereka yang saya maksudkan kerana saya tahu ramai yang setia meniti blog yang telah saya jadikan wadah berkongsi maklumat dan rasa di antara saya dan anda.
Ramadan yang mulia dan Syawal yang menjelang nanti saya mengambil kesempatan kepada yang jauh dan dekat untuk memohon maaf jika terdapat kesilapan sepanjang pergaulan kita dan perbuatan yang telah menyinggung sanubari anda.

Berbelanjalah dengan berhemat, yang mahu pulang ke kampung halaman berhati-hati memandu. Selamat Hari Raya Aidil Fitri.


Kepada saudara-saudaraku seperti biasa hamba akan berhari raya bersama bonda tercinta dan mungkin adinda yang ada di sini. Ketiadaan hamba di kampung halaman sudah menjadi lumrah sejak 7 tahun yang lalu lantaran bonda yang ingin beraya di sini. Ampunkan salah silap adinda/kanda dan juga bonda terhadap kalian. Kesihatan bonda beransur baik, Alhamdulillah. InsyaAllah ada rezeki kita akan jumpa lagi.



Kesempatan ini saya ambil untuk mengucapkan selamat hari raya buat Enche Lah sekeluarga, semuga berbahagia di samping keluarga. Juga kepada teman2 lama semasa belajar di ITM, Shah Alam batch 1985/87, dan sahabat2 yang sama-sama belajar di Tokyo, Jepun batch 1988/1991, serta semua sahabat handai dan saudara di Semenanjung, Sabah & Sarawak, keluarga ayah di Singapura & keluarga ibu di Brunei Darussalam. Tidak lupa juga kepada saudara2 yang menetap di luar negara. Selamat Menyambut Aidil Fitri, Maaf, Dzahir & Batin.

Salam ingatan tulus ikhlas dari :

Jefrey dan anakanda Daniel Haqeem Jefrey
Kuching, Sarawak.
( kalau berkesempatan lusurilah blog saya di

http://www.jefbuj.blogspot.com/ )




Selamat hari raya kepada sume staf itnm, saya ingin menyusun sepuluh jari memohon keampunan jika tersalah kata,tersilap bahasa… Maafkan saya ye…

Norhidayah ITNM



Hari Raya, Hari Yang Mulia, Penuh Bererti Kepada Kita, Ucapan Selamat Hari Raya, Dari Dayat Untuk Semua.... Hidayat ITNM




Salam Ramadan,

Salam Lebaran untuk semua kakitangan ITNM. Saya ingin mengambil kesempatan di ruangan blog ini menyusun 10 jari, memohon kemaafan diatas sebarang keterlanjuran yang mungkin disengajakan mahupun tidak disengajakan. Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin.

Nor Azanizan ITNM



Terima kasih atas peluang yang diberikan….bukan senang woooo nak dapat peluang melayangkan ucapan Salam AidilFitri di ruangan blog yang asyik masyukkkk nihhhh….
Here I go…..

”Untuk Sayang, Princess dan Ben 10 ayah, buat abang2 dan kakak2 ku yg juga sumber kekuatanku, buat sahabat handai di pelbagai Ministries, GLCs dan private companies (semua sudah senior position, bila mau payung gua?) dan juga tak lupa buat keluarga sebelah Mertuaku di mana jua berada, buat iparku di Scotland, kadang2 Afrika Selatan dan akan datang Australia – for good (bila nak jd penduduk tetap di M”sia? Kembalilah kerana payah jerihmu lebih diperlukan di sini!)” dan terakhir sekali buat tuan yg empunya laman blog….moga dipanjangkan umur & dimurahkan rezeki….dengan ucapan “Salam Syawal melambai kini, Moga berbahagia di AidilFitri…”

Ahmad Shuami ITNM



Assalamualaikum wbt

Terima Kasih sekali kerana memberi peluang kepada Abang Mat untuk mengisi slot Ucapan ini. Abang Mat suka mengambil peluang ini untuk mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Fitri yang bakal menjelang kepada pembaca blog enche's khususnya dan kepada semua umat Islam di luar sana amnya.Dan tidak dilupakan kepada tuan punya blog enchelah semoga berbahagia di Hari Raya bersama bonda dan adinda tercinta.


Abang Mat

















Saya mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri kepada semua rakan-rakan yang disayangi. Sambutlah aidil fitri ini dengan merapatkan ukhwah sesama ahli keluarga dan handai taulan. Budak-budak main bunga api, Yang dewasa main mercun. Kalau ada yang tersakit hati. Maafkanlah diriku yang sikit cun… Kebaboommm…

~atie_sl~





Salam Ramadhan,
Buat warga Institut Terjemahan Negara Malaysia,

Kami ingin mengucapkan :-
Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin.
Semoga kehadiran Syawal yang mulia dapat menyambung dan mengeratkan ikatan Silaturrahim sesama kita.

Yang Ikhlas,
Azira & Bolkia








Selamat hari raya kepada semua staf itnm,pada keluarga tersayang dan tak lupa pada umat islam sekalian yang meraikan aidilfitri yang mulia ini..disini saya ingin memohon maaf diatas kesilapan yang dilakukan,jika ada yang terasa maaf dipinta dari hujung rambut hingga hujung kaki..


Nana ITNM


Kesempatan ini saya dan puteri kesayangan ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri, Maaf Zahir Batin.
Semoga kehadiran Syawal kali ini lebih bermakna buat kita semua. Kepada semua kenalan, cumi & ciki, makcik2 pakcik2, sepupu2, kakak2, abang2, atuk2 dan nenek2 dlm blog ni Selamat Hari Raya.



Zani

No comments: