24 August, 2008

Kedai Baru - Voices Boutique Trading




Artikel ini tidak dibayarpun aku menulis kerana empunya adalah kawanku. Kawan lama yang merantau ke New York selama enam tahun. Lama menimba pengalaman di negara orang akhirnya kembali ke tanah tumpahnya jua.

Selama Di New York Andy bekerja sebagai Juru Akaun dengan syarikat yang dipunyai oleh rakyat Malaysia.

Sangkaku ada keramaian sempena pembukaan tersebut rupa-rupanya Andy cuma menjemputku sahaja sebagai teman lama bagi melihat kedai barunya dan aku memberitahunya bolehlah aku menulisnya blogku.

Aku merasa dihormati sangat kerana dijemput pada hari pertama ia membukanya. Tapi aku datang dah lewat sangat Anda dah tutup kedainya namun Andy sanggup datang semula untuk menunjukkannya kepadaku.

Mendengar itu dia gembira sangat. begitu teruja untuk melihat bagaimana aku nak bantu dia promsikan kedainya. Alah Andy jangan harap yang besar Andy. Ini blog kecil-kecilan yang tiada kontroversi dikunjungi beribu-ribu orang macam Malaysiakini, Saifulbahri atau yang lain-lain.

Voices Boutique Trading dibuka dengan rasminya pada 16 Ogos 2008. beralamat di B05, Kawasan Perindustrian, Taman Dagang, 68000 Ampang. (Di Belakang Bangunan Galaxy Ampang.)
Voices Boutique Trading menjual pelbagai jenis hiasan aksesori wanita dan lelaki seperti rantai, jam, cincin, beg tangan, beg kanak-kanak, setokin, kain tudung dan juga bunga. Ada juga rantai batu permata yang anda boleh pilih sendiri untuk di tempah dan Andy akan melakukannya sendiri. Jadi kepada anda yang kebetulan tinggal di kawasan Ampang kata Andy marilah singgah lihat apa yang ada dengan harga yang berpatutan.

Andy Ang...(wajahmu dah di makan New York) Datang lah ke kedai Voices Boutique Trading.






No comments: